Produkt: kampania społeczna
Klient: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
Idea:
Młodzi ludzie są zafascynowani stylistyką i estetyką z minionych czasów. Widać to w modzie, muzyce czy designie. Prawdziwy vintage i prawdziwy oldschool to wszak dziadkowie, którzy mają wiele ciekawych historii do opowiedzenia. Te opowieści to okazja do znalezienia wspólnych motywów lecz także różnic obyczajowych, kulturowych i technologicznych między pokoleniami.
Przed wejściem do pokoi w akademikach pojawiły się słoiki z konfiturami, pozostawione przez fikcyjne babcie. Krótki tekst na wieczku to swego rodzaju list od babci, która udała się z wizytą do wnuka, a nie zastawszy go, zostawia smakołyk i zaproszenie do złożenia “rewizyty”. Obok adres Fan Page’a, a na nim ciekawe aplikacje. m.in.: słownik polsko-seniorski, gdzie przybliżamy świat seniorów tłumacząc różne pojęcia i zjawiska, które funkcjonowały
w latach 60-tych.
Zakres obsługi:
outdoor, viral, social media
 scroll down for more
|
|