Klient: Urząd Miasta Łodzi
Idea:
Kampania outdoorowa jest rozwinięciem idei zawartej w telewizyjnych spotach reklamowych. W promocji Łodzi wykorzystano autentyczne przykłady kreatywnych działań mieszkańców miasta. Powstał w ten sposób wiarygodny wizerunek Łodzi jako miejsca, które lata swojej przemysłowej świetności ma już, co prawda, za sobą, ale odradza się w nowej formie. Na tej postindustrialnej tkance miejskiej, w pustych halach fabrycznych, powstaje bowiem nowa wartość, nowa gałąź przemysłu – to tzw. przemysły kreatywne.
Tak powstała idea wejścia z hasłem “Łódź kreuje” w przestrzeń warsztatów czy hal produkcyjnych. To tu powstały bowiem najciekawsze łódzkie projekty, takie jak klub muzyczny DOM, firma streetwearowa RUSH, centrum edukacji plastycznej Zaczarowany Ołówek czy fundacja Urban Forms.
Pomysł na outdorową i internetową odsłonę kampanii wypracowaliśmy wspólnie z klientem. Kolejnym etapem dochodzenia do finalnej formy były dyskusje z fotografem Pawłem Fabjańskim /SHOOTME oraz scenografką Zuzanną Słomińską.
|




|