Logo

Gdańsk 2012.


Klient:

Gdańsk


Idea:

W 2011 roku po raz drugi wygraliśmy przetarg
na kampanię 360 dla Gdańska. Tym razem zwyciężyła nasza idea pokazująca wolność jako wyjście poza ograniczenia - te własne i te narzucone przez warunki.

W spocie "Wyjdź poza ramy" przedstawiamy Gdańsk jako miasto wolności nie tylko ze względu na historyczną nazwę Wolne Miasto Gdańsk czy
ze względu na otwarty dostęp do morza. Realizację naszej koncepcji powierzyliśmy cenionym twórcom: Spot tv reżyserował Drew Lightfoot (współtwórca międzynarodowych kampanii Sony, VW, Apple czy Playstation),
a zdjęcia do printu wykonał uznany fotograf reklamowy Szymon Świętochowski.

Zakres obsługi:

kampania 360, strona www pozwalająca tworzyć muzyczne kompozycje z próbek głosów nagrywanych on-line i umieszczanych w tzw. chmurze dźwięków.

 

scrolldown
scroll down for more

 

gdansk 2012 1 gdansk 2012 2
gdansk 2012 3

 

x

Agencja Reklamowa
DSK Sp. z o.o.

Nasz aktualny adres:
ul. Bielawska 6/3
02-511 Warszawa
tel.+48 22 400 89 64
fax +48 22 203 61 95

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.