Logo

Gdańsk 2012.


Klient:

Gdańsk


Idea:

W 2011 roku po raz drugi wygraliśmy przetarg
na kampanię 360 dla Gdańska. Tym razem zwyciężyła nasza idea pokazująca wolność jako wyjście poza ograniczenia - te własne i te narzucone przez warunki.

W spocie "Wyjdź poza ramy" przedstawiamy Gdańsk jako miasto wolności nie tylko ze względu na historyczną nazwę Wolne Miasto Gdańsk czy
ze względu na otwarty dostęp do morza. Realizację naszej koncepcji powierzyliśmy cenionym twórcom: Spot tv reżyserował Drew Lightfoot (współtwórca międzynarodowych kampanii Sony, VW, Apple czy Playstation),
a zdjęcia do printu wykonał uznany fotograf reklamowy Szymon Świętochowski.

Zakres obsługi:

kampania 360, strona www pozwalająca tworzyć muzyczne kompozycje z próbek głosów nagrywanych on-line i umieszczanych w tzw. chmurze dźwięków.

 

scrolldown
scroll down for more

 

gdansk 2012 1 gdansk 2012 2
gdansk 2012 3

 

x

Agencja Reklamowa
DSK Sp. z o.o.

Nasz aktualny adres:
ul. Niedźwiedzia 10
02-737 Warszawa
tel.+48 690 217 287
fax +48 222 036 195

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.